Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 iunie 2012


DACA DRAGOSTEA DISPARE


 Melodia poate fi cantata si pe 2 chitari. 
Acordurile de pe strofe => chitara 1.
Intro-ul => chitara 2.
Se canta Em si Am (ca pe strofe) de doua ori la inceput dupa care incepe si chitara 2.
Chitara 2 canta, dupa ce incepe chitara 1, toata melodia.. mai putin bridge-ul 
("si stiu ca-mi va fi greu[...]"). 
Have fun :)

!!! Capo I !!!

Intro:
e|----3-3-2-2-0-2-3-----------------3-3-2-2-0-2-3--5--3-5--3-----|
B|-------------------5-5-3-3-1-3-5-------------------------------|
G|---------------------------------------------------------------| x2
D|---------------------------------------------------------------|
A|---------------------------------------------------------------|
E|---------------------------------------------------------------|

Refren (Alex)
Em
Daca dragostea dispare,
Am 
Viata mea n-are culoare,
Em
Si doare tot mai tare,
Am
Ploua incet...
Em
Apare o intrebare
Am
Se gandeste la mine oare?!
Em
Unde sunt zilele cu soare?
Am
Unde esti tu?

Strofa 1 (Connect-R)
Em
Incepe o moda noua
Si plangi la telefon
Am
Imi spui ca nu ai somn
Defapt nu vrei sa dormi
Em
Incepi sa imi explici prin cuvinte
Am
Insa dragostea nu se explica, ea se simte
Em
Am inteles ca ai deja p-altcineva
Am
Si daca trebuie sa plec, eu plec
            Em
Dar un uita ca amintirile raman indifirent ce ce-ar urma
Am
Poti sa rupi si pozele, le vei lipii inapoi candva
Em
Dar cel mai rau ma doare faptul ca ma doare inca
Am
Ma doare faptul ca credeam ca ne iubim si spun ca
Em
Speranta ca te intorci ma tine tare ca o stanca
Am
Mana dreapta o tin in falca, poza ta in mana stanga
Em
Desii stam aproape acum, calea-i lunga
Am
Gandul la tine-mi zboara
Si sper sa si ajunga
Em
Daca te intrebi cumva ce fac mai nou, am pa' piept o dunga
Am
M-am operat pe suflet deschis caci rana e adanca.

Refren (Alex)

Strofa 2 (Connect-R) -(Aceleasi acorduri ca si in prima strofa)-
A trecut o zi, parca a trecut o saptamana
Defapt nici n-a trecut si te vad cu el de mana
Stau si il privesc si pe loc realizez
Ca diferenta dintre noi o face doar un Mercedes
Da probabil ca-s gelos si nu asa te-a cucerit
Sau poate e noul tau amic si eu am innebunit
I-am intors privirea, uimit de ce vedeam
Vreau sa ascult melodia ce ma alina cand ne certam
Parca sunt sedat, insetat, setat pe imaginea ei
Nu ma pot ridica deloc n-am loc deloc, deloc n-am loc in pat
Si nu stii cat ma chinui ma chinui dar nu pot
La suferinta mea chiar nu exista anditot.

(Alex)
Em         D     Am
Si stiu ca va fi greu
Da-i mult mai bine asa
Em    D     Am
O voi iubii mereu
(Te voi iubi mereu mereu)
Em     D       Am
Si n-o s-o pot uita
(Nu nu un... n-am s-o pot uita)
Em      D        Am
E prima dragoste! Au! Poate ultima!

Refren (Alex)

Strofa 3 (Connect-R) -(Aceleasi acorduri ca si in prima strofa)-
Imi suna telefonul
N-a mai sunat de mult
0722... deja imi suna cunoscut
Raspund "Alo... Cine e?"
Si-mi inchide scurt
Poate a format gresit sau poate...
Dar suna din nou
Din nou spun "Alo"
Si o voce cunoscuta imi spune "Buna... Sunt eu"
Imi spune ca regreta
Si ca ar fi mishto sa discutam la o cafea
Ai uitat ca-mi face rau.
Imi zice "Am realizat ca doar cu tine pot sa fiu"
Ii spun "Nu te-ai uitat la ceas, totusi cat e de tarziu"
Imi cere sa o scuz...sa o iert pentru deranj
Raspunsul meu final e "Sunt Connect R, dupa beep lasati mesaj"

Refren x2 (Alex)


Acorduri

   
D
1
Em
1
Am
1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

salll

spuneti-va parerile;)