Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 iunie 2012

Gheorghe Gheorghiu – Unde dragoste nu e

Em                 B7
Au fost o vreme împreună
                           Em
şi-aveau atâtea zeci de gânduri
C                        G
Să-ţi spun povestea lor iubito
Am                        B7
Dar tu citeşte-o printre rânduri

Ar fi trecut neluaţi în seamă
Cu traiul lor cel fără vină
Cu toate că ştiau c-ascund 
şi fantezie şi rutină

 Refren:

 Em                 C           D
 Dar unde dragoste nu e nimic nu e
            G                 Em
 Nici soare nu-i, nici viaţă nu-i
            C  B7   Em
 Acolo unde nu eşti tu,
            C  B7  Em
 Acolo unde nu eşti tu

 Dar unde dragoste nu e nimic nu e
 Nici soare nu-i, nici viaţă nu-i
 Iar eu mă simt al nimănui, iar eu mă simt al nimănui

Au fost o vreme împreună
Două străine emisfere
Călătoreau aceşti doi tineri
Prin anotimpuri efemere

De la prieteni de la rude
Luau duminici cu-mprumut
ştiam mai bine ca oricine 
Să le transforme în trecu

t

Acorduri

   
C
1
D
1
Em
1
G
1
Am
1
B7
1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

salll

spuneti-va parerile;)